Mera fix

I går kom dörrfoder till ytterdörren på plats, lika så brädslogs det runt om. Så nu är entren jättefin. Det är lite smått kvar, men det kommer det med. Det verkar i alla fall bli fint väder idag med så då är det ju bra att passa på att måla. Mannen ska måla baksidan av stallbyggnaden. Den del som har trä ska målas med Falu rödfärg. Så blir det snyggt från det hållet med.

Själv är jag mest med och tänker, planerar och kommer med glada tillrop. Men en gör så gött en kan.

Ska ringa ortopeden i morgon em för hon skulle komma tillbaka från semester i morgon. Då hoppas jag få besked om vad MRT visade.

Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig i trädgården och "filosofera och spikulera" som gubben Nilsson säger på Madicken.

Ha en go dag allesammen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0