Vad gör man när man sitter och vän

0-3a48c588e5f4cc9086bd64bf581a357b.png

Vad gör man när man sitter och väntar på Stinsens köpcentrum i Sollentuna med blott 2 kronor i plånboken och mannen kört vilse i Västerås av alla sabla ställen å med mitt kontokort till på köpet. Jo när man är som jag går man i affärer å glor i 2 timmar. Sen sätter man sig på en bänk å glor å läser all reklam man kommer över. Inser att det inte tänker komma någon ängel med pengar till kaffe idag. Till sist ilsknar man till. Tar sitt lindexkort går in på lindex och köper sin favoritparfym som man suktat efter i över ett halvår. Säger till sig själv: "jag är en hårt arbetande vuxen och just nu är det grymt synd om mig - jag vill ha den parfymen å lönen kommer på tisdag" å så går man raka spåret in och köper den! Så det så! Kändes SÅ mycket bättre även om jag inte fattar hur man kan köra vilse och 2 mil fel i Västerås. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0