Lite av varje

Jag har haft semester i 3 dagar. Jätteskönt. Jag har hunnit med att skriva 2 protokoll, jobba lite med tidningen, varit till Stockholm en snabbis, varit på anställningsintervju i Ljusdal, annonserat ut en hel hög med prylar i Ljusnan, skrivit inbjudan till vårt bröllop, gjort förslag på allsångshäfte, klipp kattan, varit på utvecklingssamtal med dottern, pratat med sonens lärare, lagt ren tvätt i lådor som min sambo så fint vikt ihop. Ja och mycket mer....

Nu är det två dagars jobb, torsdag och fredag sen blir det helg och på lördag är det återträff på Dalagården för oss alla som var där på läger på slutet av 70 talet. Ska bli hur kul som helst. Flera har jag inte sett sedan vi var tonåringar...

Har fått en inbjudan till min "söstra" (som inte är min rikitga syster men som i mångt och mycket fungerat som en). Min underbara vän Lotta ska diakonvigas (iiiia.... det heter nåt annat men jag kommer inte på det;)))  i juni och vi får vara med. Kommer nog att gråta en skvätt jag, inte för att jag vet om man gråter på såna evenemang, men det kommer att vara vackert tror jag och så är det ju Lotta.....

Tänka att man har vänner kvar sen lågstadiet. Hur underbart är inte det!

Här skiner solen nu. Ska gå ut en sväng och titta över ägorna. I helgen hade vi som sagt en riktig arbetsdag så trädgården är jättefin nu....

Ha en riktigt go dag allesammen!

Kommentarer
Postat av: Marie

"Ymsenahannan" heter dä, fless

2009-05-06 @ 20:41:37
URL: http://tesermatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0