Bakslag

I dag är en sån där deppardag. Jag som inte brukar gnälla så ofta känner idag att jag behöver skrika ut min vrede över alla orättvisor som finns.
Blev upprörd och ledsen över ett ekonomiskt bakslag idag som vi inte råder över men som drabbar oss hårt ändå.  Det beror på att någon annan bluffat och sullat så det drabbade oss. Vi behövde inte detta, inte nu när vi gått så länge utan heltidsjobb och utan a kassa både sambon och jag.

Men nu har sambon i alla fall mitt i allt elände fått ett heltidsjobb så vi får väl se framåt och hoppas på det bästa.

Annars har jag en massa saker till salu också... om någon är intresserad.... En plog, en harv, en såmaskin, tre järnspisar, en liten söt rund järnspis med en platta på, en timmerlada, en ängslada, en otroligt billig Saab 9 5 aero -00, en svart varmblodsvalack, en liten kanininnebur, ett vitt hörnskåp, ett helt gäng riktigt antika skidor, dito skridskor, två fina soffbord i mahognyfärg i skick som ny, en 90 säng, en 105 säng, en gul barncykel, med mycket mera....

Bara att höra av sig om det oxå! ;))))

Ha´re sa gött!

Kommentarer
Postat av: Sambon

*phfjiuuu" vilker tur att jag inte stod med på den där långa listan av saker till salu ;)

Älskar dig underbara kvinna!

2009-03-18 @ 20:05:48
URL: http://klatuu.blogg.se/
Postat av: Lillemoor Nilsson

Inkomstkälla.....

Du är inte duktig, på att sy?

Jag letar efter någon, som kan sy upp overaller i glatt tyg med 4 ben, för att skydda pälsen, på mina upp pappiljottade "småttor"......

2009-03-19 @ 07:57:56
URL: http://http;//malteserkennel.se
Postat av: Marie

Oj nu är det jag som får peppa upp dig lite tror jag allt! Tänk på att du (förutom familj o djur etc) har en massa annat att glädjas åt; snygga kompisar (fless!), Byn i SM-final etc.

På ditt CV kan du ju även adda att du kan

- skrika så det hörs från gammel-Lillbo ända till Falu-vägen

- spela gitarr mä lös-naglar

- få in en stor vaselinburk i käftn

- sjunga alla 14 verserna av Johanssons Ko

- stampa ihjäl möss

- hinna bada på mörnane

Efter detta måste ju bara jobben hagla in :)

POSS!!

2009-03-19 @ 14:13:31
URL: http://tesermatten.blogg.se/
Postat av: wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-03-26 @ 12:18:42
Postat av: lisette

hallå där :) ta en titt i min outlet, har just nu 15 plagg/skor/accesoarer kvar ;) kanske finns det något för din smak och i din storlek :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet --> de är direkt adressen till outleten !!



Kram!

2009-03-30 @ 11:40:17
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0