Möhippa och bröllop!

I fredagskväll blev jag kidnappad i hemmet av blivande maken och hans äldsta dotter.... Ja mannen stannade förstås hemma....... såna får man ju inte ha med sig på "sista kvällen med brudarna", men det var han som knöt en sjal över mina ögon så jag enligt Arparn såg ut som en taliban....

döm själva....



I baksätet på vår Renault hamnade jag med Carro som chafför och med några otroligt tysta personer.... försökte få dom att avslöja sig.... sjöng "Johanssons ko" mm, pratade en massa jåll..... men utan större framgång...... då övergick jag till att känna på frisyrerna..... ja man får ju använda andra sinnen när synen är satt ur spel....

Konstaterade efter en stund..... Mest hårsspray, sittande på passagerarsidan fram - LKW. Bredvid mig med näst mest hårspray - Arparn...... i "nara äen" av bilen - Lötta (det hörde man på hostet ;))))

Efter mycket kringel och krokvägar listade jag ut att vi var i Bollnäs.... viadukten går ju uuuuuppåt och sen neeeeråt.....

Till sist stannade vi och jag fick kliva ur och där står tre flinande jänter från bynn (ja ursprungligen alltså)

Arparn: (fick ta en bild från bröllopet på henne..... eftersom dom andra bilderna är snodda från henne - alltså med Arpis som fotograf)


Å dom andra tjejerna Lotta och LKW


Fick lite hjälp med skylten av Lotta:


Tur den inte satt på ryggen (skylten alltså) då kunde kanske nån tro att det var bandy-Gösta....

Sedan avnjöts en god middag med mycket gott i både flytande och fast form.... men det censurerar vi....

Så här lycklig såg i alla fall den blivande bruden ut när hon anlände hem på natten....


Sedan ska ni få se några bröllopsbilder:


Jag och min älskade man!


Brud i bil.... med egenhändigt designad brudbukett......


Med mina underbara söner


Mina underbara flickor.... brudtärnorna Carro, Johanna och Linnéa..... vackrare tärnor finns inte


De 3 mycket stiliga marskalkarna Göran, Mattias och Lars

Och sedan.... sist men inte minst..... Min otroligt snygge man!


Det var allt för nu..... mera kommer senare...

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Simon

Så fint såå!



Må lyckan vara med er på livets stig.

2009-07-08 @ 17:59:01
URL: http://www.tommaintet.blogspot.com/
Postat av: Helén

Tack Simon!

2009-07-08 @ 18:45:55
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Bim

Hej vännen,

så fina du/ni var,

du bar upp kläningen så fint,

det vara rörande att se dej i min gamla klänning,

kram o lycka till,

Bim:=)

2009-07-08 @ 22:10:12
URL: http://calma-s.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0