Heja Hanna

Nu måste jag bara blogga om Körslaget. Är så glad för att både Hanna och Nanne är kvar! Hanna för att hon bara är bäst och har en så otrolig kör av underbara hälsingar som verkligen KAN sjunga i sitt team! Hörde Ni Chulle och Rosmarie idag! Dom ÄGER!!!!

Sen tycker jag att vår kompis Göran utmärkte sig fint som gitarrist i Nannes lag idag.  Som min 9 åriga son sa:  -"Han är en fett cool kille Göran".

Sen tyckte jag att fel lag åkte ut. Vad som hade hänt med Magnus kör idag vet jag inte. Men nåt falskare och eländigare har jag knappt hört. Som sambon sa: -"Dom låter som en taskig efterfest"..... Hade dom dålig medhörning eller vad... provade dom att sjunga i olika tonarter... eller hade dom tappat musikörat.... ?????? Ja inte vet jag.... men dom borde åkt ut.

LaGaylia borde varit kvar.... men svenskar verkar ha svårt för människor som är osvenska.....

Nu har jag sagt vad jag tycker..... Vad tycker du?

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Bea

fin blogg! Vad ska du hitta på resten av helgen? kram

2009-01-04 @ 06:04:39
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0