Så kan det gå...

.... när man snubblar på en chihuahua.....

Ja inte jag, å inte sambon heller... men dottern var nyss på toa. Med sig hade hon sin lilla chihuahua Dolly. Ibland är hundar i vägen och det var Dolly ikväll. Så dottern trillade över hunden, rakt ner på toastolen. Hunden klarade sig som tur var, men det gjorde inte toastolen. Tänka att min lilla spensliga dotter lyckats med konststycket att pajja en toastol.....

Så nu är sambon sysselsatt ett tag framöver. Själv fick jag ont i skallen och jag tackar gud att jag har min underbara sambo som tar allt med jämnmod och att jag inte är en ensam mamma.....

Då hade jag definitivt inte varit så här lugn....

Här kommer en bild av liten dotter som stjälper stor toastol...... med sin ena häst denna gången och inte en chihuahua


Kommentarer
Postat av: Sleeping Cell

Men det var väl ändå tur att det hände just nu när vi har så behaglig utomhustemperatur ;)

2009-02-12 @ 15:16:39
URL: http://www.tommaintet.blogspot.com/
Postat av: H C Barregren

Å! Man får se upp med de där små liven. Jag har också en, och hon flyttar sig inte i första taget :-)



Du är utmanad på en blogosynk på: http://blogg.bums.nu/2009/02/jag-har-uppfunnit-ett-nytt-ord.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0