Lucköppning 9 dec

Grattis alla som heter Anna. Idag är det Annadagen. Det jag minns med denna dag är att jag alltid brukade baka pepparkakor med mina två äldsta barn på Annadagen. Kanske även någon gång med de två yngre.

Men de yngsta och jag tjuvstartade i lördags och bakade då, eftersom lilleman var här då.

Idag ska jag inte skriva länge. Jag har nämligen suttit till långt över "miss i nassen" för att göra klart tidningen Maltesernytt som ska in för tryck i morgon.

Tog sin lilla tid pga att jag hjälpt folk att färdigställa sina julannonser. Hoppas alla blir nöjda nu.

Sen har jag jobbat som en tok med utskickslistan också. Verkar vara svårt att få alla adresser och namn att stämma. Men skam den som ger sig.

För övrigt kan jag meddela att jag har 3 otroligt mysiga Malteservalpar till salu. Världens härligaste hundras i praktisk förpackning. Inte fäller dom heller. 2 hanar och 1 tik. Leveransklara 1 januari.

NU är klockan halv tre och snart ska jag öppna nästa lucka för nu är det 10 dec - Nobeldagen.

Men först sova några timmar.

Huj på er hörs snart igen!


Loulou, Leopold och Lillen söker matte och husse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0