21-28

En vecka flög iväg. Mycket att göra inför julen och för lite tid att blogga. Men ska försöka summera lite.

Städat och städat och plockat och burit saker från ena stället till det andra. Knökfullt med folk i varje vrå. Sovandes på soffor, tillfälliga lösningar hit och dit för att få plats med alla i vårt trånga lilla hus. Gjorde så gott vi kunde.... men men....

Trött - har plockat och städat idag och hittad diverse kvarlämnade, glömda, slängda grejer i olika högar... vems är vems... ja det vette katten!

Ska blir riktigt skönt att få komma iväg till Gran Canaria (Puerto Rico) som vi beställt en sista minuten till den 2/1. En vecka i solen och  bara mannen och jag. HÄRLIGT!



Sen hoppas jag att jag får tid för kontraströntgen så jag får veta vad som fattas min rygg. En bra missförstådd sjukdom detta med dåliga ryggar. Det syns ju liksom inte utanpå.


Hoppas det finns nåt att göra i alla fall.

Nu ska jag fortsätta pyssla lite.... har vilat ryggen en stund nu så kanske jag orkar ett tag till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0