Vårlig ridtur

Idag har jag och Carro varit på en härlig ridtur med Indy och Grymling. Det var ett helt underbart väder och jag låter bilderna tala för sig själv med några små kommentarer under.


Först så ryktades två mycket leriga hästar enligt konstens alla regler.
Grymling trampade Carro på tån eftersom han sällan står still det lilla russet.


Sen bar det av i strålande sol


Jag på Indy



och Carro på Grymling


Tjurarna på åkern utanför hos Bettan ville också följa med.....


Vårtecken i form av Tussliago hittade vi också


Förmodligen dräktig långhårskatta i a k a Flizan...
Hör av er alla som vill ha kattunge till sommaren.... garanterat långhåriga...

Ja det var lite om vår ridtur. Helt underbart väder och så härliga hästar......

Ha en fortsatt go långfredag nu....

Kommentarer
Postat av: Sleeping Cell

Vore det inte för att vi bor på 3:e våningen så skulle vi så gärna vilja ha en liten kissemiss, men jag är av den uppfattningen att katter ska ha möjlighet att gå ut.



Härliga vårbilder!

2009-04-11 @ 08:22:28
URL: http://www.tommaintet.blogspot.com/
Postat av: Annette

Åh vad det ser härligt ut. Jag får ju låna Åsas häst om jag vill, men jag har fullt upp med mina "ryssar". Det är inte så dumt att gå långa skogspromenader med dom heller..

Ha en fortsatt fin helg

2009-04-11 @ 09:17:58
Postat av: H C Barregren

Det vore kul att rida nån gång! Ni tar väl med hästen när ni kommer på camping i Vadstena?

2009-04-13 @ 10:31:50
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0