That´s an order!

Nää nu är det för dålig aktivitet på din blogg Helén, säger bonusdottern C. Dags att blogga igen. Vet inte varför jag kommit av mig.... har varit lite annat å fundera på kanske.... Försöker slå bort den ekonomiska oron just nu.... ibland funkar det, ibland inte. Försöker fejsa det faktum att vi just nu bara har min 75 % iga dåliga förskollärarlön att leva på sedan sambons nya jobb blivit framskjutet några veckor, vilket innebär - nå innkåmm som dom säger overthere..

Var tvungen lyssna på Andrae Crouch



Hans underbara låt Through it all...... ja han pratar mycket i början.... men texten i låten är underbar.

Ibland behöver man tröst.....

Har annars haft en bra dag... för att inte tala om gårkvällen, när sambon serverade räkor och vi bara hade en lugn och mysig kväll...

Idag har jag jobbat. Men nu är det ledigt i fyra dagar. Ska försöka sova ikapp och inte oroa mig...

Hoppas nån vill köpa vår timmerlada... det skulle lösa en hel del....

Ha en glad påsk! Andraes sång får bli min påskhälsning för nu... vem vet.... det KAN komma fler...

Extra kram idag går till bästisen Marie som fick skicka sin söta kisse till katthimlen idag... inte roligt... men vi älskar dig och tänker på dig!
POSS i påsk!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack! Älskar er oxå, poss!

Känns tomt här men vi som är kvar kämpar på!

2009-04-09 @ 20:04:53
URL: http://tesermatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0