Taxi...

I morse vaknade jag kl 6 och gick i vanlig ordning och väckte dottern som precis börjat 7an och behöver lååång tid på sig och "stycha till sig"  på morgonen;)) Sen kröp jag ner i den goa sängvärmen ett tag till.

I dag ska jag till bilverkstan och höra om Saaben är klar, så just nu har vi bara en bil så jag fick agera taxi på morgonen och skjutsa Linnéa till skolan och Calle till kursen i Alfta, sen blir det väl samma resa på em.

Just nu sitter jag med en tallrik havregrynsgröt och en kopp kaffe. Jag ska ta en promenad med Kessie sen i regnet... för det är ju klart att det ska spöregna första dagen på mitt nya hälsosamma liv ;)) Men det gör inget. Jag har både regnjacka och gummistövlar....

Har förresten plockat in sonens motionscykel också så några minuters tramp ska jag väl greja och det är bättre än inga tramp alls intalar jag mig =D

Återkommer mer under dagen..

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0