När det regnar

Idag hade jag planerat in en 30 min promenad igen. Men som vanligt så regnar det.... tur sambon plockat in sonens täningscykel till mig. Så då blev det 30 min cykling istället. Det kändes jätteskönt, lagom svettigt och ansträngande. Jag känner mig jättenöjd för det går bra att äta rätt och träna även om jag är totalt ovan. Jag tror det är bra att verkligen lägga träningen på en lagom nivå... lätt i början så går det bättre att öka på sen. Allt är bättre än ingenting alls är min filosofi. Har ännu inte hittat  vågen vilket är lite trist. Den ligger nog i någon av de prydligt uppstaplade lådorna i stallet... får nog ta en stund i helgen och gå igenom allihop...
Nu ska jag ta mig en kopp grönt te. Det ska vara bra har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0