Helg!

Nu bloggar jag bara för att Marie har rämja!! Jag har inte haft tid med det för jag har försökt övertala henne att gå på 30 års reunion med avgångsklasserna på Celsiusskolan 1978. Men envisare käring får man leta efter! Alla övertalningstips emottages tacksamt innan kl 23.59 i natt för då går anmälningstiden ut. Fattar Ni hur amputerat det känns att gå på reuninion UTAN sin bästa kompis och parhäst! Nog om detta annars kanske det blir karenstid i vänskapen.... om jag tjatar för mycket - hon har hotat med det den lilla Arparn!

Nu är det helg och det känns riktigt välkommet. Jag jobbat fyra dagar den här veckan och nästa vecka har jag också jobb. Det är så kul!  Hoppas på en fixarhelg denna helg. Vi har onekligen en del som behöver bli gjort.  Tvättmaskinen pajade i veckan, bara ett år gammal.... men sambon den underbara fixade den så nu funkar det igen. Han är inget "bet-huvve" den karln ;)

Jag hoppas jag kan åka och handla nåt snyggt att dra på mig nästa lördag i alla fall.... jag och kläder..... suck.....

Jag vill ha en svart kjol av lite kortare modell.... blanka snygga strumpor..... en snyggt urringad blus och så till det några snygga smycken..... Det är väl inte för mycket begärt va?? Men när jag går in i affärer så har dom aldrig nåt av det där... möjligen glansiga strumor men sen... näe....

Nu ska jag pygla lite här hemma så det blir lite helgfint. Lägger in en bild på världens bästa kompisar.... Zorro och Zelda... visst är dom söta!

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du hittar några snygga kläder! Själv änner ja gå på HM nu och köpa en svart mys-dräkt som jag kan ha när jag myser i soffan eller går ut med Candy.

Hoppas er lördag-kväll blir bättre än fredan ;)

2008-09-20 @ 11:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0