Den här har jag snott....

...... men inte av Priscilla (som äldste sonen sa när mormor hämtade honom på dagis och han fick fel mjukisbyxor på sig hem).

Nix pix jag har snott den av min kusin Madde på hennes blogg..... men svaren e självklart mina.... läs och förundras ;))

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: 1 just nu och bara hemnyckel.
Vilken svordom använder du mest: Försöker att svära så lite som möjligt.
Äger du en iPod: Näpp har däremot lite musik i mobben.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 06:00 för då ska dottern väckas.
Hur många resväskor äger du: 2 tror jag.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute:
Aldrig i livet.
Var köper du dina matvaror ifrån: För det mesta från ICA Supermarket i Edsbyn. Men försöker handla på Lidl när jag är till Bollnäs eller ICA Kvantum som jag gillar bättre än Supermarket.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Beror på om jag har stycha upp mig. Har jag det står jag gärna framför. Har jag det inte så fotar jag - fast jag är SÅ dålig på det...
Har några av dina vänner barn: Ja vissa
Har någon någonsin kallat dig lat: Ja när jag känner att jag inte orkat fixa allt hemma.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: Israel Houghton hemma, Norah Jones i ena bilen, Rongedal i den andra (fast det kan ju vara så att Calle slängt in nån Delta-blues skiva oxå. Då låter det: Dodånkdodånkdodånkdodånk wäääääääääää - en gång trodde jag han körde över en katt  ; )
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig fast ibland är varm choklad super!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Bara tisdag.... så nej ingen hemlighet dessa två dagar av den här veckan...
Vad åt du till middag: Thaisoppa med räkor
Använder du huvtröjor: Tröjor... nää... har ingen men jag har en vit munkjacka. Kan vara bra om man ska ut å roa sig i de körstbentas rike Närke... där är det ett festplagg... fast mest på killar då ;))
Kan du vissla: Ja, faktiskt har jag kunnat det sen jag var liten bebis berättar mina föräldrar.
Har du någonsin deltagit i en demonstration: Naturligtvis.
Vem var den sista som ringde dig: Sambon från jobbet alldeles nyss.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Pariserhjulet går lagom fort ;) Men jag gillar virvelvind och discojet oxå
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Ha ha ha.... ja vissa har nog studiecirkel... hoppas dom söker aktivitetsbidrag bara, det kan man få för sånt har jag hört  =D
Vilket riktnummer befinner du dig i: 0271
Tittade du på tecknat när du var liten: Ja och Scooby Doo var klar favvo.... som den var då alltså... inte dom där massproducerade skitavsnitten som dom visar nu förtiden (sa hon vist den gamla haggan;))
Hur många syskon har du: En lillasyster
Är du blyg inför det motsatta könet: Blyg vid 46 års ålder..... Näää
Äger du några band t-shirts: Nej men jag skulle gärna ha en med Druttens Svänggäng och deras hornsektion (det här kommer bara Marie att fatta )
När flög du senast? Till Barcelona i november -06 (visar bara hur torftigt liv jag har på den fronten)
Hur många stolar står kring ditt köksbord: 2 och 2 vid sidan om och så mormor Neas gamla kökssoffa - helt underbar!
Läser du för skojs skull: Ja helst.
Pratar du några andra språk: Engelska (har läst både spanska och franska men men.... jaaaa... vart dom kunskaperna tog vägen vet jag inte.. )
Diskar du din egen disk: Klart man ska ta reda på efter sig själv... dessvärre tror jag jag tar reda på efter andra också....
Har du gråtit offentligt: Klart jag har... blir värre med åren med mig och bölande ;)
Har du en stationär dator eller en laptop: Både ock.... gånger flera.... typ...
Försöker du alltid lära dig nya saker: Ja - annars kanske man blir skickad till Gyllengåln å träna huvve ;)
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Vanliga "hål i öronen" har jag redan. Hittar ni nåt annat på mig så har jag fått en allvarlig störning. Men ett tandsmycke har jag funderat på dock ;)
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Självklart... finns det inga gentlemannamanér nu för tiden!
Kan du kasta macka: Nej
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej
Vad har du med dig in på bion: Popcorn och nåt gott mineralvatten.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Tänkte skriva rasterna - för då kunde man spana på Calle... men seriöst så var det musiken med Magnus Bergwall (världens bästa musiklärare) och Svenska med Kenneth Stahre (världens bästa pedagog)
Gillar du att flyga flygplan: Jaa för då är man på väg till nåt roligt ställe... flyga är faktiskt helt ok. Värre med start, landning och att flyga genom oväder.
Vilket peronlighetsdrag är ett måste hos en partner: Humor - kan dom inte "flessa" är dom inget å ha!
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Vem sätter den gränsen? Tycker jag nån är attraktiv så är den det för mig...
När sov du senast på golvet: Någon gång i tonåren när man var på turné med kören och sov i nån kyrka. Då brukade det bli luftmadrass på golvet.
Vilken är din favoritdrink: Olika... pina colada, tequila sunrise, orgasm (fast då brukar nån kompis få gå och beställa för jag ställer mig inte i baren och säger att jag ska ha det.... ha ha ha)
Gillar du din boende situation: Bor i Paradiset!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: 7-8 timmar
Äter du frukost dagligen: Alltid
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej inte just nu
Vilken är din favoritfrukt: Ändrar till bär och säger jordgubbar!!
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 47 och det är jag stolt över... det finns dom som inte blir så gamla.
Tror du på liv på andra planeter: Näe
Tror du att Gud är man eller kvinna: Vet faktiskt inte...
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Helén efter nån unge mamma kände.... Anna efter mormor som hette Anna Linnéa
Gillar du senap: Jo då till rätt saker. Oftast stark senap men på julskinkan ska det vara Colemans.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: No way!
Sover du på sida, mage eller rygg: Alla skulle jag tro - har en känsla av att jag stökar runt rätt bra.
Tycker du om att krama folk: Människor jag tycker om gillar jag att krama
Skulle du säga att du är trendig: Nej det tror jag inte... jag har hyfsad koll men hänger inte på mig nåt fult bara för att vara trendig.
Äger du en digitalkamera: Jamen tänk att det gör jag - en bra en också!
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Inte mitt ämne men tror det fanns en söt rund robot med....
Tycker du att du är attraktiv: Jag duger
Vad är du allergisk mot: Kiwi, ärtor... får ont i magen
Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Peder.... vilken tur jag blev en tjej..... det måste ha brunnit i huvet på mamma för att tänka ut det..... Burrrr

Kommentarer
Postat av: Sambon Calle

"Dodånkdodånkdodånkdodånk wäääääääääää" Hahahaha, överkörd katt va?!?! Ja den kommentaren kommer jag ihåg :D

Robert Johnson äger btw ;)

2008-09-09 @ 17:00:30
Postat av: Maran

Mä du ha ju söööve i min gamla bäddsöffa söm hamna på gölve i utbädda läge. Eller förrestn... du kanske aldrig söööv, fless!!

2008-09-09 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0