Trött

Idag har jag fortfarande ont i min käke efter tandläkarbesöket för 2 veckor sen. (Så Marie... jag lär inte kunna gapa och få in en stor vaselinburk i käften som läget är just nu - det kunde jag i skolan ;))) Dessutom har jag fått ont i örat på samma sida. Så bloggen blir kort idag - för jag mår inte bra a a - som dom sjunger i Povels Itmahoa.

Tänk vad viktigt det är att ha humoristiska människor omkring sig.... Ett gott skratt förlänger livet... som jag och Marie skrev i en sång i högstadiet. Var visst nåt om "tantig käring och få skatt med återbäring - gå i kappa sticka strumpor och va sur" - sån kan man bli om man inte har humor!

Må så gott! Nu ska jag krypa i säng och hoppas det är nåt bra på tv´n.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0