Ryggskott

Ja det är väl som jag sa till sambon att förr i tiden fanns det ättestupa för såna som jag. Jag går som en krok för jag har fått ryggskott, dessutom har jag min onda käke och inflammation i hörselgången. Men jag kunde i alla fall vara med och titta när familjen bowlade tillsammans med syrran och hennes familj. Nu sitter jag här och passar på att prata lite strunt medans sambon lagar sin berömda lasagne. Idag har vi fint besök. Min stora go-pojk är här och hälsar på.

De två yngsta är i stallet och mockar till hästarna. Hero stod och tittade in genom stallfönstret. Bråttom att få komma in. Han längtar till sitt hö och sin kraft och sin sköna box.

På golvet i köket, vid sambons ben sitter 5 katter och väntar på godis. Det brukar ju slinka ner lite det när han lagar mat ;) Men matar man Max så är risken stor att man förlorar några fingertoppar. Han är som en piraya när han ska få nåt smaskens.

Nu ska jag sätta mig och titta på när stora sonen bygger ihop ett rymdskepp som lilla sonen promt skulle ha i leksaksaffären. Han är duktig på sånt den store...

Ha en underbar lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0