Creative

När jag precis börjat skriva dagens blogg så kom Max farande i luften, från skåpet där de har sina matskålar och landade rakt på tangentbordet. Vart den bloggen tog vägen vet ingen.... antingen far den runt i cyberspejs som en vilsen liten tanke från mig.

Bara att börja om alltså. Idag hade jag tänkt vara lite kreativ. Göralös är jag inte. Hade tänkt städa i tvättstugan idag. Fick in den nya (jag alltså ny i förhållande till den vi redan har) varmvattenberedaren med sambon och sonens hjälp igår. Så jag ska göra ren den så den blir riktigt tjusig sen är det lite färdigställande kvar också. Lite saker som ska hängas upp, smarta lösningar som ska konstrueras allt för att göra en lyxhustrus dagar i tvättstugan så lämpliga som möjligt.

I em ska vi begrava lilla marsvinet Müsli som somnade in redan i januari och har legat i frysen sen dess.... men nu ska det bli av. Blir nog lite snyft för hon var ett så personligt litet marsvin lilla Mysslan.

Har lite möbler som ska målas också (ni vet... jag å en burk vit färg...) en kommod och en köpmandisk ska vitmålas, sen har jag bara grundat pianostolen så den ska också vitmålas. Så om inte ryggen sätter stopp så är det nog detta som ska göras idag.

Ska be pappa ringa sin kiropraktor och få tid för min rygg, för lite less blir man ju på att ha ont.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0