Attchooooo

Nu har den stora höstsnuvan brutit ut på allvar. Jag snörvlar och nyser. Är glad att jag fick lite målning gjord i går så jag kan bädda ner min febriga kropp med hyfsat gott samvete.... I helgen är barnen hos sin pappa så sambon och jag är ensamma hemma... ja så ensamma man nu kan bli med 5 hundar och lika många katter ;))

Det blev ingen glögg igår utan besök på ridskolan för att se dottern med häst hoppa i stället. Så glöggen och myset får bli ikväll istället. Sambon skulle handla både glögg och ett gott vin och god mat med sig hem..... sen är det helg!

Nu ska jag krypa ner i badet, sen i sängen. Hoppas det är nåt bra på TV annars får det bli nån film....

I övrigt vill jag bara säga att jag håller tummarna för Marc i BCN som ska bli pappa till lilla Ingrid idag, en alldeles speciell dag för dig Marc! Glöm inte skicka en bild på lillan sen....

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0