Sol ute.....

.......å inne med för den delen.  Känner mig på gott humör trots en rygg som jag gärna skulle byta ut mot en ny. Efter frukost släppte jag ut hästarna i hagen och gav dem hö, så nu står de ute i solen och äter. Det är så härligt att komma in i stallet på morgonen när hästarna gnäggar välkommen när de hör att jag är på ingång. Dom är så mysiga.

Sambon har ju påbörjat en hovslagarkurs så nu ska han försöka sig på att sko våra hästar också. Det blir kanon att slippa stå i kö och ringa och tjata hit hovslagare.

I vanlig ordning har jag lite tvätt att göra och ta hand om. Sedan hoppas jag kunna måla fler lister i sonens rum. Det blir fint med vita lister istället för furu. Jag är lätt allergisk mot alla typer av furu/trä färger. Så därför hoppas jag hinna med att penselmåla våra köksluckor i Alcrofärgen "dimmoln" innan jul. Skulle kännas kanon..... uj uj mycket att göra.

Nu ska jag fortsätta med dagens "pygel". Så det blir nåt gjort ;))

Tjillevippen!

Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Åh så fina hästar du har! :)

2008-11-13 @ 11:40:09
URL: http://thinkpink20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0