Journalister

Ja ha idag är man "utbildad" då.... i tidningen Ljusnan. Både jag och Lizzie och dungen där det skjuts räv. Naturligtvis blev det lite felciterat... suck... journalisten skrev att räven var skadeskjuten redan när den var i dungen (100 m från mitt hus), men så var det inte. Det var där dom skadesköt den. Skickade in en rättelsse hoppas dom tar med den, det har ju en viss betydelse.

Nu ska jag inte tänka mer på det för då blir jag bara varm om öronen utan nu ska jag fokusera på min bilfärd ner till Bålsta om en stund och yngste sonens utvecklingsamtal. Sen ska han få följa med mig hem. Ska bli skönt att få ha honom här i helgen. Det är så jobbigt att vara ifrån honom även om han numera är här varannan helg.

Sedan ska jag överlämna vinterdäck till äldste sonen. Jag blir ju lite nervös om han är ute och kör i bara sommardäck.

Blir väl sen kväll hem sen. Men jag ska ta Saaben för den har vinterdäck. Renaultens vinterdäck skulle vi få hämta på måndag.

Nu en kaffetår sen iväg!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Marie

Var in o kolla om ni skulle vara utbilda på näte å, men Ljusnans nätupplaga är ju fullständigt värdelös :( Både vad gäller innehåll o uppdatering. Får väl vänta tills man får se nån pappersupplaga.

2008-11-06 @ 16:36:44
Postat av: Nisse

Nå vad sa polisen då? fick man jaga på det där området??

2008-11-06 @ 19:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0