Intervju...

Nu har tidningen Ljusnans reporter varit här och intervjuat. Det gick bra och han tog en bild på mig och Lizzie hund ute på gården. Hoppas vi inte ser alltför stollig ut.  Han skulle prata med polis och jaktlag mm så hoppa detta leder nån vart så man lugnt kan skicka ut sin barn i fortsättningen.

Själv har jag fortsatt ont i ryggen, men idag skulle pappa beställa tid för mig hos sin naprapat så jag hoppas verkligen han kan laga mig.

Solen skiner över Målda idag och det är en minusgrad och riktigt härligt ute. Katterna springer in och ut, sin vana trogen och Lizzie hund har börjat löpa för första gången. Har bara gått och väntat eftersom syster Candy började för ungefär en månad sen.

Nu ska jag gå ut och ta bort isen från hästarnas vatten och sen ska jag pyssla lite med vovvarna. Sen är det nog dags för horisontalläge för ryggen igen....

Tjing so long!


Kommentarer
Postat av: Marie o Candy

Mä! Ska syrran bli utbilda i Ljusnan å :)

2008-11-05 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0