Natti

Klockan är 5 i tio och jag är trött.... helt otroligt.... men börjar man dagen med skadat ben så blir man kanske lite trött.... har tagit lite fina bilder idag.... på hundar och kringströvande rävar.... lägger ut dom i morgon....

Har haft en mysig middag med man, stor dotter och hennes pojkvän.... jag känner mig så lycklig som har en så underbar familj! Världens underbaraste man, fyra helt fantasktiska barn, två helt underbara bonusdöttrar..... sen har jag ett gäng underbara vänner (Marie, Lotta mfl.....), syster yster med familj och så härliga föräldrar! Plus alla våra fyrbenta.... Jag är lycklig och tacksam att få ha det så här!  Kanske man ska göra som Oprah och skriva en tacksamhetsdagbok?!?

Kram till Er alla!!!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0