Man ska ha husvagn....

Åh snart bär det av till Öland. På söndag hänger vi husvagnen bakom Saaben och åker till Öland... Löttorp närmare bestämt. Där jag tillbringat så många av min barndoms somrar. Ska bli SÅ underbart. Att dessutom få åka dit med världens underbaraste sambo är inte helt fel det heller....

Just nu sitter han nog i bilen på väg hem från Stockholm dit han åkt för att hämta dotter med soffa...... Tycker lite synd om min kärlek för han har fått köra bil så mycket idag. Först t o r Västerlima - Borlänge, sedan t o r Västerlima - Stockholm.

Nu är timmen sen och jag har packat husvagn i kväll.... ska nog krypa ner nu och hoppas på att mitt livs kärlek snart är hemma.

Emma den underbara ska passa alla våra djur och vårt hem medans vi är borta. Hon är guld den tjejen!

Nu ska jag avsluta för idag...  gör det med en lite suddig bild på en räv som vår katt Zorro tog en promenad med i torsdags.... trodde rävar åt katter jag..... men icke..... och det var ju tur...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0