Helt spontant...

Efter att ha målat det sista och tagit fram trägolvet (som för övrigt såg kanonfint ut) kände jag mig i går eftermiddag lite uttråkad och bad sambon hitta på nåt kul som vi kunde göra...... Det gjorde han..... Han beställde bord med middag och show av serveringspersonalen på Långnäsparken i Bollnäs.... Oj vad kul det var! Jag rekommenderar verkligen ett tisdagskvällsbesök där!

Vi bjöds på god mat och en fantastiskt rolig show..... jag skrattade så jag fick ont i magen....  Otroligt duktigt band som spelade också och allteftersom kvällen led och några GT senare så var det spontandans på varje ledigt utrymme....

Så följaktligen så är sambon och jag själv liiiite sega idag....  Vi har just ätit frukost och mannen har begett sig till Söderlunds för att hyra golvslip.... själv tänker jag in i duschen och sen försöka "stycha" till mig så jag ser presentabel ut till svärmors 80 års firande.

Extra bonuskram vill jag ge bonusdottern Johanna som var så snäll och skjutsade hem två mycket glada 46 åringar i natt...

Kramizar!!!!!! Nu väntar duschen....

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha! Stycha till sig är ett jättebra uttryck ju! =)

2008-07-03 @ 13:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0