Snart nya siffror

Ja nu är det snart nytt år och nya siffror att skriva.  2009 - vissa säger tvåtusennio, jag och några till säger tjugohundranio. Jo för när det var 1900 talet så sa vi ju så. Jag är född 1962 - nittonhundrasextiotvå... man sa inte ettusenniohundrasextiotvå. Fast inte för att jag tycker det är så viktigt. Folk får säga hur dom vill... blir mera variation så tycker jag... he he

Idag har jag varit så trött så jag fattar inte hur jag ska kunna vara uppe till tolvslaget i morgon. Jag har blivit extremt kvällstrött de senaste veckorna. Får nog sova lite middag innan tror jag.

I kväll kom mina älskade ungar tillbaka efter att ha firat julen med sin far och hans fru. De har varit borta i över en vecka och det gör att jag nästan klättrar på väggarna av längtan. Jag har städat deras rum riktigt grundligt under tiden de varit borta. Ni vet så där som man bara kan göra när de inte är i närheten. Gått igenom lådor och garderober och sånt. Blev riktigt fint hos båda.

Vi har ätit och haft lite mys och barnen har sett på film på tv. Nu är det dags för nattning och jag börjar med lilleman som ska läsas för. Storasyster vill hellre ligga och prata en stund och bli kliad på ryggen. Det där med ryggkliandet har hon efter sin mor. Bäst jag skriver det annars gör sambon det i form av en kommentar ;))

Jag avslutar med att lägga in lite vinterbilder från när våra flickor var ute och red innan jul.

Ha det gott och på återhörande... skrivande..... läsande...


Carolina och Indy


Linnéa och Hero


Här bär det iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0