Indy

Vår nya häst C-ponnyn Indy anlände i lördags kväll. Vi kommer att ha henne på foder i 3 år. Hon är en helmysig ponny och jag hoppas kunna lägga ut ett foto på henne så småningom. Hon ser ut som en korsning mellan en liten nordis och en islänning. Dottern är glad och skiner som en sol och tycker att detta var bästa julklappen EVER! ;)

Hunden Sessan fyller år idag så jag antar att husse kommer att skämma bort henne lite extra, eftersom det är hans hund. 3 år blir hon det lilla fröet.

Nu ska jag ta och sova lite middag. Går ju fortfarande på mediciner, men innan ska jag ringa sjukgymnasten om tid.

Kram kram!


Kommentarer
Postat av: Marie & Candy

Grattis! Både till dig för jobbet o till mamma Ibbis

2008-12-15 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0