Det sista nu....

Dags för det sista innan jul nu och det känns verkligen som det är allt som är kvar att göra. Jag ska åka in till Bollnäs på eftermiddagen och handla de sista av de julklappar som behövs till lilla julafton i morgon när barnen är här. Sedan ska jag hämta ut lite viktiga saker, men mer om det den 24e..... När sambon kommer hem har jag beordrat honom ta itu med städningen och om möjligt röja bort klädkammarinnehållet så vi kan ha julgranen på plats.... Ja tro nu inte att vi tänker ha julgranen i klädkammaren... men Ni som läser min blogg vet hur jag menar.

Maten till ikväll ska handlas i dag men maten till imorgon tar vi i morgon förmiddag.... förmodligen... eller ikväll... beror på hur tiden ser ut och när alla barnen dimper ner här.... Lilleman har önskat tacos ikväll och så får det bli. Men i morgon blir det traditionellt julbord. Underbart! Har inte ätit det en enda gång i år så ser verkligen fram emot det.

Julklappar ja.... det blir inga märkvärdiga och dyra klappar i år. Ekonomin är inte på topp efter det man varit arbetslös ett halvår och sambon haft visst dubbelt boende att betala.

Nu ska jag betala lite räkningar sen ska jag lägga mig i ett varmt bad och mjuka upp min rygg. Försöka äta nåt också, trots att mina mediciner inte ger mig nån aptit... (he he men det är ju liiiite bra också)

Så på återhörande och ha en underbar dag!

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ett skönt bad mjukar säkert upp ska du se!

2008-12-19 @ 10:26:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Spiderchick

gött med bad

2008-12-19 @ 22:27:46
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

fin blogg ;)

2008-12-20 @ 12:37:06
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0