Slappt

Dagen idag har varit riktigt slapp. Jag har läst större delen av dagen.... en av Margit Söderholms underbara Hälsingeskildringar..... Prostmamsellen.

Men jag har hunnit med att söka ett jobb och hänga tvätt.

I dag har småmissarna varit ute för första gången på Målda. Det gick jättebra. Nu är båda inne med sin barnvakt Zorro som vaktar de små som om de vore hans egna bebbar.

Sambon försöker instruera en jämnårig IT analfabet via telefonen - vilket låter VÄLDIGT kul.... ha ha... tror min mamma skulle ha lättare att fatta.... fniss.... Tror han är på väg att ge upp nu.... det låter som det....

Barnen ser på film och jag ska strax försjunka i min bok igen.

Jag vill sluta med att gratta Emma (våran katt/hund/häst vakt) till körkortet! Du är SÅ duktig.

Nu ska jag städa kattlådan....

Ha de´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0