Morgon

Sambon i Stockholm men kommer hem ikväll. Själv somnade vid jag halv fyra..... gillar inte att sova ensam, vakade vid 5 messade med Marie som var uppe och tittade på cykel... somnade om, vaknade av ett illvrål halv 7... Mattias hade drömt mardröm så då somnade jag bredvid honom och vaknade med en sprängande huvudvärk kl 9. Det är väl ungefär där jag befinner mig nu....

Ska ta lite kaffe och äta lite frukost och ringa Marie om en stund. Behöver lite feedback vad gäller mina små grubblerier. Det är guld värt att ha sina bästa tjejkompisar att diskutera med... relationer, öppenhet, tillit, ventilera, ställa frågor, spegla sig själv....

Solen skiner över Målda idag, bra torkväder när man inte har en torktumlare och inte ens en ordentlig tvättstuga att tillgå.

Jag lackade i alla fall köksgolvet i går. Det blev jättefint. I kväll ska jag lacka den andra halvan av golvet. Det är ju så där när man ska valsa omkring och flytta runt möbler.

Nu ska jag käka, men jag lär återkomma, är lätt uttråkad idag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0