Feelin´good....

Såååå nu har jag terapiat av mig på Marie i telefon. Känns SÅ bra att ha en sån bra kompis! Sen har jag färgat håret och det blev riktigt bra. Köpte lite bra vårdande produkter igår också så nu tror jag det blir kanon..... har ju varit lite tråkigt för mig som är blondin att inte kunna vara det pga att brunnsvattnet här på Målda färgar blont hår grönt...
Men vi ska skicka in vattenanalys så hoppas vi få ordning på det...

Så har jag pratat med min kärlek också och det kändes också riktigt bra... nu ser jag på OS på tv och gosar med två söta kattungar i sängen... kan man ha det bättre?

I kväll kommer älsklingen hem och det ska bli så härligt!!!

Här är en bild som får bli my tribute till världens bästa tjejer! Marie å Lotta - just love ya´........
En vänskap som varat  i 39 år!


SKÅL jänter!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men va konstigt... var vi vänner redan långt innan vi föddes? Fless ;)

2008-08-09 @ 14:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0