Den var lite rolig....

Fick den här i mailen idag av min kompis Lena från Bålsta. Det är väl sant att allt som är bra kan göras bättre.
Du som är  tjej kan väl titta vilken/vilka kurser som skulle passa just din man.
Min sambo ska jag anmäla till kurs 5. Jag tänkte ringa och kolla med folkhögskolan först om dom kan göra nån snabb variant på den kursen så att den i alla fall omfattar födelsedagar... Fniss....
(Jag törs skriva så här för att jag har en man med humor som vet att jag älskar honom alldeles otroligt!!)

KURSER för män 2008 Folkhögskolan fristående kurser för män HT-08


Kurs 1
Hur man fyller på ispåsar.
Kursen går igenom varje arbetsmoment med diabilder.

Kurs 2
WC-papper. Är det sant att toalettpappret växer ifrån pappershållaren?
Diskussionsgrupp.

Kurs 3
Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan urinering? Och hur lägga ner den igen efter urinering?
Mycket praktiska övningar.

Kurs 4
Efter middagen: Flyger de smutsiga tallrikarna själva till diskhon?
Lösningar och exempel på videoband.

Kurs 5
Att ge blommor till din älskade skadar inte din hälsa.
Bilder och ljudband.

Kurs 6
Lär dig att hitta saker, börja med att ställa de på de rätta platserna istället för att gapa och vända hela lägenheten upp och ner.
Öppet forum.

Kurs 7
Våga fråga efter vägen när du inte hittar.
Berättelser ur verkliga livet.

Kurs 8
Är det genetiskt möjligt att hålla tyst när frun kör bilen?
Körsimulator.

Kurs 9
Lär dig skillnaden på fru och mamma.
Rollspel.

Kurs 10
Hur man lär sig att älska shopping?
Andningsteknik, meditation samt mental träning.

Kommentarer
Postat av: Marie

Och vi som aldrig kan få nån man?

Ska jag skicka Baffi?

2008-08-20 @ 12:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0