Ny frisyr

I morgon är det dags för ett besök hos frisören. Jag har tänkt prova ny frisyr. Får se om jag törs lägga ut bild sen hahaha. :)

Men man måste våga förnya sig ibland tänker jag och som min bästa vän Marie sa en gång när vi åkte skidor i spåret och tvekade inför att åka nerför en gruvlig backe (farträdda som vi var): Friskt vågat hälften vunnet. 

På torsdag ska jag fixa naglarna och få någon fin sommarfärg på naglarna innan vi åker utomlands på söndag jag och min yngsta dotter. Men innan dess, närmare bestämt på fredag ska jag på tjejträff hos min kompis Lotta och i vanlig ordning 
babbla, ventilera och skratta så vi får ont i magen. 

Det finns en del att se fram emot. Den 8/8 börjar jag jobba och även det ser jag fram emot. Ska börja en ny spännande lärartjänst och ta emot en ny klass, en åk 4. Har redan börjat planera så smått. 

Men först som sagt frisören i morgon. 

Nu ska jag sova. Natti! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0