1976

Sitter utanför husvagnen i solen och tänker tillbaka på när mamma och pappa åkte med mig och Christina till Löttorp första gången. Det är 41 år sedan nu. Är så tacksam för att vi fick förmånen att spendera vår ungdoms somrar på denna underbara plats. Sedan har vi varit här med alla våra barn. Nu är mina barn utflugna och fortfarande har jag förmånen att få vara här med min man. I dungen bakom träden stod vårt tält vår första sommar här 1976. Minns hur pappa bäddade och fixade så vi inte skulle frysa och hur mamma lagade all vår mat på ett litet primuskök. Hur vi gick på allt ifrån barnmatinéer till gospelkvällar i tältsalongen. Nu är pappa i himlen och mamma försvinner sakta in i sin egen lilla värld. Men alla minnen har vi kvar och tacksamheten att vi fått växa upp med så fantastiska föräldrar är oändligt stor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0