Så bra

Det blir ett kort inlägg idag. Vill bara säga att jag är så tacksam för det liv jag har. Trots att vi har haft arbetslöshet, sjukdom och andra tråkigheter så är jag ändå så glad. Tacksam att jag har fått ett jobb, glad att jag har min man och mina barn. Jag vägrar att sitta och gnälla över saker jag inte har och sånt jag inte har råd att göra.
Det är många som inte ens har ett hem, det är många som är ensamma på riktigt, det finns folk som aldrig varit utanför sin egen närmiljö. Jag får spunk på gnäll. Gnäll är för mig brist på global insikt. Vi är priviligierade i vårt land. Varje dag vi kan kliva upp ur sängen och göra det som är vår lott är en dag av glädje.
Tänker på alla som ligger allvarligt sjuka på sjukhus och aldrig kommer hem till de sina igen.
Njuuuuut av livet och kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0