Släkt och vänner

Denna vecka har vi besöka av min kusins dotter E och hennes pojkvän. Uppskattar så min underbara släkt och det är alltid roligt när vi får besök. Igår var vi till mina föräldrar och fikade och min pappa fick tillfälle att prata gamla fina minnen om släkten och visa kort. Sedan på kvällen så var jag och grattade min syster som fyllde år. Maken var hemma och tog hand om våra gäster.

Idag ska maken ta dem med och visa sommarstället E´s pappa hade när de var liten. I morgon ska vi åka till stället där min far och E´s farmor växe upp. Det ska bli så kul. Vi ska även till Lindsberg och se där min farfars far bodde. Det var han som kom hit till Sverige från Norge med sina bröder.

Vi har även haft besök av min stora son. Det är alltid så mysigt att få lite tid tillsammans. På fredag kommer bonusdotter J hem och på söndag kommer min yngsta dotter Linnéa hem.

Nästa måndag börjar jag jobba. Det ser jag mycket fram emot, så länge som jag längtat efter ett jobb!

Ikväll ska vi grilla. Det ska bli härligt.

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter härligt det där :) Kul att du ska få jobba oxå, hoppas din rygg mår riktigt bra ! Kram

2011-08-03 @ 13:09:01
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0