Kul!

Första skoldagen avverkad. Å vad kul det var att träffa elever och föräldrar. Jättefina kolleger har jag också. Känner mig så tacksam. Just nu ligger jag i soffan och ser på Arga Snickaren och sen blir det Hollywoodfruar. Sedan ska Lilleman i säng och jag med.
Både son och dotter har börjat nya skolor. Sonen här i byn och dottern på estetiskt gymnasium i Stockholm. De verkar nöjda båda två och det känns jätteskönt.
I kväll har maken och sonen spelat data spel med/mot varandra på varsin dator. Oj vad kul de har haft!
I går badade jag Jolly, Lizzie och Loulou. Tesrarna (Lizzie och Loulou) fick tandsten borttaget också. Skönt att ha det gjort. Ska ta och lägga ut en bild på finvovvarna sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0