Lördag

Mannen sätter upp Tresposkivor i badrummet. Dom hade inte fått in listerna i dag heller på Karl Hedins i Edsbyn. Dom där som försvann vid förra beställningen som vi var ute i mycket god tid och beställde för att det inte skulle bli så här panikartat.

När jag frågade mannen bygglagret om de hade beställt dem på express som dom lovat, så ryckte han på axlarna och sa: "jag vet inte".

Men snacka dålig service!! Dessutom var det bara vi som var kunder där just då, så det var inte så att han var nedlusad av jobb. Han orkade helt enklet inte gå och kolla på datorn antar jag.

Sånt gör mig lite sur. Det finns många brancher där folk blir utan jobb om dom har ett sånt kundbemötande.

Det är ju dessutom hos dem felet ligger och inte hos oss.

Så maken sätter upp kakel med de lister vi har. Resten får han ta i nästa vecka OM listerna dyker upp och OM dom inte lyckas slarva bort dom igen.

Själv försöker jag flyttstyla. Plockar undan och stuvar i kartonger, det som inte ska stå framme. Det är mycket det. Men det går inte så snabbt när ryggen inte vill. Måste lägga mig och vila alldeles för ofta.

Som sagt... vi jobbar mot klockan... hela tiden. Fram till på fredag morgon kl 8. Då ska det fotograferas.... SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0