Lite kort bara...

Några har undrat om vår flytt. Jag har skrivit om det tidigare men jag drar en kort sammanfattning igen.

Pga mina ryggbesvär (Spinal Stenos, diskbråck och pålagringar på diskarna, klassat som artros) så har min man och jag tagit ett beslut om att sälja gården och flytta till en enplansvilla. Ingen vet hur min sjukdom kommer att utvecklas och ingen vet heller resultatet av en operation. Man måste vara två personer med friska ryggar om man ska bo så här.

Vi har bestämt vilket hus vi vill ha, pratat med mäklare och säljare. Vi har lite fix på vårt hus, men har fått det värderat och det kommer ut till försäljning om ett par tre veckor. Vår mäklare trodde att vår gård skulle vara mycket lättsåld.

Jag kommer att skriva mer om vilket hus det är sedan när allt papper är påskrivna och allt är klart.

Till dess får ni ge er till tåls :))

Så det är detta jag planerar och står i med nu. Huset vi hoppas köpa är större än det vi har nu så vi behöver lite nya möbler. Så ska jag passa på att förnya lite också. Speciellt för barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0