Snyggt hemma

Nu har det mesta fixandet blivit klart. I morgon blir det städning för hela slanten, både inne och ute. Den älskade maken gör det mesta och jag hjälper till så gott jag kan och orkar.

Hela huset ska städas... inte bara nåt rum utan rubbet! Härligt sen när allt är klart. Jag älskar att ha rent omkring mig så när man renoverar är det jobbigt när man inte kan gå över alla ytor på en gång. Men i morgon så.... Mannen ska bära ut allt vi sorerat ut och alla renoveringsgrejor vi inte behöver inne. Jag gillar att rensa ut och att organisera så saker går lätt och smidigt i vardagen sen.

Idag var golvläggaren här och la in en grymt snygg matta i hallen. Mörkgrå med en härlig yta. Så har alla mattor i huset tvättats i såpa och i sängarna ska det på rena lakan. Mysigt!

På söndag är det dags för dotterns stora dag.

Konfirmationen! Tänk att hon blivit så stor den lilla tjejen. Tyckte inte det var längesen hon var mammas bebis...
Ska bli kul att få ha en fest för släkt och vänner. Vi har planerat buffén och i morgon em ska det handlas och börja förberedas.

Antar att detta blir outfiten större delen av dagen i morgon... :)


Tjing so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0