Nu ledsnade jag på affärens ryska sortimen...

img_0072 (MMS)

Nu ledsnade jag på affärens ryska sortiment och gick och köpte mig en Pizza. Men det var inte helt smärtfritt det heller kan tilläggas. Först fick jag gå till receptionen och hämta ut pengar med mitt kort. Den stackars tjejen hade bara 200 så det kunde jag i alla fall ta ut. Väl inne i restaurangen verkade ingen intresserad av att ta upp beställning. Så efter 5 tålmodiga minuter fick jag hojta "hallå, nån som jobbar här eller"? Jag chockade kanske fru Öholm som också befann sig där inne. Men jag fick i alla fall beställa. Från en papperslapp vid kassan visserligen, för menyer var visst överkurs det. Ett plus till den trevliga pizzabagarefarbrorn. Han var i alla fall trevlig han. Nu ska jag käka. Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0