En liten utmaning till mig och nu till dig...

Jag blev utmanad av Johanna!

1) 4 TV program jag brukar se: Simon & Tomas, Bygglov, Så ska det låta, Äntligen hemma.

2) 4 saker jag gjorde igår: Jobbade, grattade min systerdotter, grattade min hund, gosade med mannen i mitt liv!

3) 4 saker jag längtar till: Vårt bröllop, sommaren, längtar efter Michaela och Alexander som jag träffar för sällan, Öland.

4) 4 saker som står på min önskelista: Fast heltids lärartjänst i kommunen, nytt badrum, resa till sol och värme med sambon, bygga ut huset med 2 rum.

5) 4 saker jag tycker om att göra: Umgås med min kärlek, umgås med hela vår stora familj, resa, ligga på stranden.

6) 4 saker jag avskyr: För lång vinter, oärlighet, egoism, avundsjuka.

7) 4 saker jag åt i går: Cambridgesoppa, grillade korv ute, en hamburgare och minimorötter på max, fikade på systerdotterns kalas (budapesttårta.... ) Ja jag vet... inte bra... men gott och så är det inte födelsedag jämt.

8) 4 bloggar jag utmanar: Jag utmanar Madde, Agneta, Marie och Lotta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

https://www.ginatricot.com/#/product/26514437 titta på den länken, tänkte att det kanske vore en bra klänning att ha på bröllopet. och eftersom den var så billig så tänkte jag köpe en till Luttan också.

let me know vad du tycker.

kram

2009-03-08 @ 15:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0