Celebert besök

Sitter och påtar och duttar med tidningen Maltesernytt nummer 1/2009. En tidning som jag är redaktör för. Sänder en tacksamhetens tanke till de medlemmar som lämnat bidrag till tidningen i form av små notiser, spännande artiklar etc...

Önskar fler gjorde så. Men mycket får jag tota ihop själv. Tycker i och för sig det är rätt så roligt, annars hade jag ju aldrig tagit på mig uppdraget.

När jag sitter här på övervåningen och jobbar, sitter sambon vid datorn nere och ropar. "har du läst din blogg idag älskling, du har fått en kommentar av killen som skriver bloggen bums.nu ".

Eftersom jag vet att det är en bloggare som sambon beundrar blev jag ju lite mallig av att ha fått celebert besök på min enkla blogg! Det tackar jag för!

Tycker gott ni kan läsa hans blogg för han skriver bra.

Idag har jag jobbat ända till kl 16. De´ni. Hade lite städdille och städade lite på jobbet också. Sorterade pärlor och sorterade pennor i pennburkar och annat trams för att få tiden att gå medan övriga var i gympasalen.

Känner mig trött nu och ska nog glida ner mellan lakanen och se på lite tv en stund....

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Celebert besök, jo jag tackar. Vi hundälskare måste ju hålla ihop, vettja ;-)

2009-02-11 @ 20:59:08
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0