Ny uke

Så var det dags för en ny vecka igen... har haft en underbar helg med besök av "storbarn" den ena med pojkvän. Calles båda tjejer hälsade på hemma på Målda och det är alltid lika underbart varje gång de vill komma och hälsa på oss. På torsdag kommer mina pojkar. Den ena är ett "storbarn" och den andre är mammas minsting. Båda lika goa! Längtar efter dom!

Har funderat lite omkring fenomenet Ullared. Den dag jag åker dit har det slagit om rejält så då får ni undersöka förståndet på mig.... det är nog en av de platser jag aldrig känt nån lust till att besöka. Kan tänka mig att det är "reapåherrekiperingenpå70talet" i kubik.... med risk att bli nedtrampad.... hua gua feng....

Lotta den underbara har skickat en massa (typ 45) foton från klassträffen. Tänkte lägga ut några här nu så ni ser att jag faktiskt ser rätt pigg och vaken ut.... ha ha...

Håll i er:



Dom två första bilderna är jag sen är det Gunilla, Conny och jag sen är det Midvinternattens Sköld och LKW sen är det vårt bord... alltså 9A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0