Nya kattungar...

I går kväll anlände 2 nya familjemedlemmar till Målda Gård. Denna gång var det kattfamiljen som utökades. Lilla Max med syster Flisan hämtades hem från Hedsta utanför Sörforsa. Flisan hette Lea från början men barnen ville att hon skulle heta Flisan och så fick det bli. Max han var dock en Max från början han.



Här syns de två sötisarna Max till vänster och Flisan till höger.

I går jobbade sambon sin första dag på nya jobbet. Lägger ut en bild på honom också medan jag är i farten, han är också SÅ söt ;)))
Fast han gillade inte att jag la ut den bilden.... men jag tycker han ser bra ut... om än lite allvarlig.



Själv hade jag en riktig slappardag i går efter all målning. Det var skönt. Idag ska vi fixa lite inomhus och så ska jag och snyggingen här ovanför ta en skogspromenad med Sessan och Kessie och titta efter svamp.

Har plockat in lite bilder i datorn nu så jag tänkte att båda valparna Dolly och Lizzie också ska få varsin bild idag. Hundbilderna är tagna i början av juni så de har väl blivit lite större sen de togs.  Fina bilder på mina barn kan ni också se här nedan.

          
Dolly                                              Lizzie  


Mina vackra döttrar Linnéa och Michalea


och min söta lille grabb Mattias

Storebror Alexander får vi återkomma med när han fastnat på bild ;))


Kommentarer
Postat av: Marie

Va skoj med lite bilder! Å va fina dom är allihopa, både 2- och 4-bennta!

Lizzie påminner om nån jag känner ;)

2008-08-02 @ 15:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0