Mysigt

Vi har haft några mysiga dygn med 3 av våra 6 barn under de senaste dagarna. (Jag har ju 4 och maken 2). Makens yngsta dotter och min yngsta dotter har varit här i helgen och i går kväll anslöt min yngste son som varit hos sin pappa i helgen. I går kväll åt vi tacos framför Tvn och såg på True Talent och idag har vi ätit goda kantarellmackor och umgåtts. Nu har makens dotter åkt ner till Stockholm igen och på fredag åker hon till Bali och sedan till Australien. I december ansluter hennes storasyster och de blir "down under" i ett och ett halvt år. Snacka om att vi kommer att längta efter dem. Själv har jag nog mest förträngt det för jag tycker det är riktigt jobbigt att inte se dem på så lång tid, kan tänka mig hur det måste kännas för maken.
Luttan är fortfarande kvar här för hon har haft feber och en hemsk hosta, men i morgon åker hon tillbaka igen, men kommer som tur är tillbaka på fredag.
På söndag ska vi åka ner till Bålsta och uppvakta mitt lilla barnbarn Vendela som fyller ett år på fredag. Tänk att det är ett år sedan hon föddes, mormors gullhjärta. Jag har inte träffat henne på två månader så jag längtar verkligen nåt alldeles otroligt. Ska naturligtvis bli underbart att träffa mina båda "storbarn" också.
Uppskattar min familj så otroligt mycket. Kärleken känner inga gränser och jag är så tacksam som får ha det så här bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0