Glädjetårar

img_0888 (MMS)

Jag får en tår av lycka i ögonvrån när jag ser fina Dolly ta hand om sina valpar. Så lycklig att allt gick bra och glad att vi valde att snitta Dolly så valparna fick leva. Oändligt tacksam till de två unga duktiga veterinärerna i Bollnäs som vi jagade upp mitt i natten och som med sin skicklighet och kunskap tog så bra hand om vår Dolly och hennes bebisar. Med tanke på det strul vi haft med Lizzies valpningar så är jag extra tacksam för dessa två krabater. Att allt ska gå bra är minsann inte självklart inom hunderiet heller. Så tacksamhetens tårar fortsätter nog rinna från och till hos den här gumman hela dagen idag. Ser ni vilken fin valplåda Dolly har? Vi köpte förra året en barnvagnsinsats. De är ju perfekta att ha till valplådor för små raser. Klädda invändigt, så det finns inget att göra illa sig på och så är det en mjuk fin dyna som är lätt att tvätta. Dolly gillar suffletten extra mycket för hon gillar korgar av "kojtyp". Kan varmt rekommendera detta. Går att få tag i billigt på second hand eller på annons.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Så fina. Skönt att allt gick så bra, trots snitt.

Kram

2011-09-04 @ 17:28:53
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0