Vilsamt

Idag tar vi en långsam dag. Fick öka mina smärtstillande igår och det gör att jag blir så trött. Vilade en stund mitt på dagen, då tyckte hundarna att det var lyx, för de fick också vila med matte i sängen. Något som inte hör till vanligheterna. Lizzie på husses huvudkudde, Jolly vid fotändan och Dolly under täcket givetvis :)

Katten Flisan ville också mysa så hon hoppade också upp och landade rakt på Dolly, som inte syntes där hon låg under täcket. Moooorrrr sa Dolly, vilket Flisan bara fnös åt.

Min far och min svärmor var förbi i olika omgångar och rastade hundarna. Dom är för goa. Maken har skjutsat yngsta dottern till Arlanda och sedan ska han om allt går vägen sälja bort vår Audi som bara stannat och vägrar starta. Den kan ju inte stå kvar i Uppsala i tid och evighet. Orkar inte med gamla trilska bilar så då är det bättre att sälja den på ort och ställe.

Klarar oss med en bil som det är nu i alla fall.

Har plockat och fixat lite här hemma i alla fall. Det känns bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0