10 dagar kvar

Om 10 dagar den här tiden är jag opererad och förmodligen inne i morfinvärlden. Hoppas att jag inte blir alltför borta. Flera kompisar har lovat komma och hälsa på mig på Löwet och då vill jag ju vara närvarande och inte flummig.
Jag fick nya hörlurar i julklapp av maken, såna som sitter över öronen och inte i. Är nog inte på humör för att pilla fast snäckor i öronen efter operationen gissar jag. Men jag vill kunna lyssna på min Spotify och talböcker och då är det bra med nåt som sitter på plats på huvudet.

Måste kolla med Gävleborgs läns landsting hur det blir med hemtransport. Tror inte jag ska sitta nämligen, så det kanske blir med ambulans som förra gången jag opererades. Fast det var ju 1977 och nu är det 2011 och med de neddragningar som varit inom landstingens ekonomi så kanske de inte bryr sig hur nyopererade patienter tar sig hem. Återstår att se hur det blir med den saken, får ringa och kolla det i morgon.

Idag har vi varit till min svärmor och ätit lunch. Porterstek med sås och potatis och en god sallad med färska jordgubbar i. Mums!

Ikväll blir det varma mackor på resterna av julskinkan. Ska bli gott det med.

Ska nog vila lite nu för känner mig så trött idag.

God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0