Funderingar

Har funderat omkring min operation idag, googlat, läst och tittat på bilder. Rena skräckbilderna för en känslig själ som jag. Då är bilderna jag sett från operationer där man opererat en disk. Jag ska operera tre!!

Gruvar mig för allt möjligt. Narkosen, att nåt ska gå fel, smärtan efteråt, att dom inte ska ge mig tillräcklig smärtlindring, att jag inte ska bli bra. Ja kära nån, i de jobbigaste stunderna är det riktigt jobbigt.

Tur det inte är för ofta jag har tid att tänka på detta.

I morgon ska jag ringa till sjukhuset och höra om de har kommit fram till någon tid för operationen så jag vet hur jag ska planera julen.

Här får ni en läskig bild att titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0